BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

my love

my love

Wednesday, April 13, 2011

NAK BERCUTI

hello you all...hai..dalame kot tak update blog ni...malas antara faktor utama..faktor ke dua..x de idea nak update blog..dulu je rajin.haha..sampai la ade sorang kawan ni tgor"anis kau dah tak update blog ke?"..barulah aku perasan yang aku dah lame tak update blog..haha..mase mule2 wat blog punye la excited nak post mcm2 cite..
akU decide cuti sem yang tak berapa nak panjang ni..aq nak pergi holiday lah dengan kawan2 aku..farah.ayu...tak pon with my bf..tu pon kalau dia nak lah..my cousin ajak pergi umah dia kat melbourne.tapi cuti sem ni sekejap je lah..kalau tak  bestnye g MELBOURNE..sekarang musin pe ek kat sane...????.aku nak pergi langkawi naik flight tapi..mahal ar...aq decide nak pergi pulau redang kat terengganu...cantik kot pemandangan kat sane..last aku pergi pon pulau sipadan tu dah lame..tapi yang tu lagi cantik la..
bertambah best lagi kalau aku ade DSLR...huhu..bestnye..msty dapat snap pic yang cantik2....
AKU HARAP PE YANG AKU CADANGKAN NI MENJADI LAH..KALAU TAK tunggu cuti sem lain kali lah..hehe..
ok lah..aku nak study la..memandangkan tak lame dah nak final exam ni ..taokt je..so kene la prepare awal2...haiya...bye...

                        

0 comments: